Het PHR-avontuur begon als een solo-onderneming. Meer dan 10 jaar later is er véél veranderd. Onze business is flink gegroeid met 14 straffe collega’s en een gevarieerd klantenportfolio. Dat vroeg dus om een nieuwe, frisse branding.
8 april 2008: een datum die in de sterren en in de Belgische Kruispuntbank staat geschreven. Dertien jaar geleden werd PHR Consulting boven de doopvont gehouden. Van een vliegende start-up ging het regelrecht naar een bruisende KMAO, een Kleine Maar Ambitieuze Onderneming. Intussen werken we met 14 collega’s die dezelfde passie delen. En dus maakten we de vertaalslag van onze merkwaarden naar een nieuw, tijdloos logo en stijlvolle website. Rechttoe rechtaan, eigentijds en met inhoud.
Met goud willen we expertise uitstralen. We willen projecten succesvol afronden en willen alleen het allerbeste voor onze klanten. De sporters van de Olympische Spelen gaan niet voor niets voor goud: het is het hoogst haalbare, de ultieme beloning.
Het neutrale zwart staat voor de rust die we uitstralen en de harmonie die we aanbrengen in de samenwerking. We houden ons hoofd koel en gaan aan de slag!
Met de nodige portie gezonde spanning sturen we dit nieuwe logo vandaag de wijde wereld in. We zijn alvast benieuwd naar jullie reacties! Laat ons zeker weten wat jullie ervan vinden via LinkedIn, Facebook of Instagram.
info@p-hr.be
+32 494 14 80 51
Beselarestraat 74
8940 Geluwe
BE 0779.374.511
Gratis de laatste HR-trends in je mailbox?
Laat hier je gegevens achter.